Saturday, March 26, 2016

Corotomax Shaklee

Khasiat Carotomax Shaklee


Lebih selamat dari vitamin A biasa : pengambilan vitamin A yang berlebihan boleh menyebabkan toksisiti, seperti yang ditemui oleh saintis pada tahun 1912.

Mempertingkatkan penglihatan : ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. mempertingkatn masalah penglihatan seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, limgkaran hitam di bawah mata dan sebagainya.

Meredakan penyakit kulit : pengambilan yang berterusan akan melegakan masalah kulit seperti kulit kering, kulit gugur, jerawat, acne dan lain-lain.

Melawan kanser dan oksidasi : pengambilan kerap beta karotena membantu mengukuhkan sistem imunisasi, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser serta menghalang pembentukan sel-sel kanser yang baru.

Menghalang infeksi : merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru seperti batuk, hepatitis, asma dan selsema.

Carotomax Shaklee berbeza daripada Vitamin A lain di pasaran kerana Carotomax Shaklee menyediakan 13mg carotenoids yang diperlukan oleh tubuh : lutein, lycopene dan beta-carotene untuk setiap hidangan (setiap 1 biji). Itu sudah melebihi 1.5x daripada purata zat yang kita perolehi daripada makanan harian!




0134945888,0135050045,corotomax Shaklee,mengatasi masalah rabun,merawat masalah rabun,kesihatan mata,vitamin untuk mata,supplemen untuk mata,tips penjagaan mata,pengedar sah Shaklee tg malim,pengedar sah Shaklee tanjong malim,pengedar sah Shaklee tanjung malim,pengedar sah Shaklee mualim,pengedar sah Shaklee daerah mualim,pengedar sah Shaklee upsi,pengedar sah Shaklee slim river,pengedar sah Shaklee hulu bernam,pengedar sah Shaklee behrang 2020,pengedar sah Shaklee proton city,pengedar sah Shaklee sungai dara,pengedar sah Shaklee kalumpang,pengedar sah Shaklee kkb,pengedar sah Shaklee kuala kubu baharu,pengedar sah Shaklee taman bahtera,pengedar sah Shaklee bernam jaya,pengedar sah Shaklee daerah mualim,pengedar sah Shaklee kota samarahan,pengedar sah Shaklee unimas,pengedar sah Shaklee kuching,pengedar sah Shaklee kuching,Shaklee murah,supplemen terbaik,supplemen Shaklee untuk kesihatan,supplemen terhebat masa kini,info kesihatan,kepentingan mengambil supplement,agen sah Shaklee tanjung malim,agen sah Shaklee upsi,agen sah Shaklee tanjung malim
Nak mencuba produk Shaklee?? boleh terus hubungi saya
0134945888

** Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan


Saya dan keluarga adalah pengguna produk Shaklee. Jika anda mahu mengamalkan produk-produk Shaklee, jangan ragu-ragu untuk terus berhubung dengan saya Qurratu Ain 0134945888 dan anda akan mendapat konsultasi percuma dari saya.

0134945888 Qurratu Ain
0134945888 Qurratu Ain
0134945888 Qurratu Ain
0134945888 Qurratu Ain


No comments:

Post a Comment