Tuesday, March 8, 2016

Sustained Release Vitamin C Shaklee

Sustained Release Vitamin C 500mg



Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk biji nya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin c buah tersebut ke dalam badan kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin c di dalam 2 tablet vitamin shaklee (dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablets mengandungi 120mg bioflavonoid. Untuk pengetahuan anda, 25% bioflavonoid diekstrak dari kulit buah yang juga dikenali sebagai vitamin c complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin c di dalam tubuh badan kita.

KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE

  • Sustained Release - Vitamin C Shaklee diformulasi dalam bentuk 'sustained release'. Ia bermaksud kandungan vitamin c di dalam tablet ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat. Sebiji vitamin c shaklee mengandungi 500mg vitamin c dan ia akan dilepaskan sedikit demi sedikit iaitu 100mg untuk setiap jam.

0134945888,0135050045,vitamin c Shaklee,sustained release vitamin c,manfaat vitamin c terhadap tubuh badan,vitamin c untuk kecantikan kulit,tips kulit cantik,rahsia keanjalan kulit,vitamin c sembuhkan luka,vitamin c anti penuaan,awet muda dengan vitamin c, pengedar sah Shaklee tg malim,pengedar sah Shaklee tanjong malim,pengedar sah Shaklee tanjung malim,pengedar sah Shaklee mualim,pengedar sah Shaklee daerah mualim,pengedar sah Shaklee upsi,pengedar sah Shaklee slim river,pengedar sah Shaklee hulu bernam,pengedar sah Shaklee behrang 2020,pengedar sah Shaklee proton city,pengedar sah Shaklee sungai dara,pengedar sah Shaklee kalumpang,pengedar sah Shaklee kkb,pengedar sah Shaklee kuala kubu baharu,pengedar sah Shaklee taman bahtera,pengedar sah Shaklee bernam jaya,pengedar sah Shaklee daerah mualim,pengedar sah Shaklee kota samarahan,pengedar sah Shaklee unimas,pengedar sah Shaklee kuching,pengedar sah Shaklee kuching,Shaklee murah,supplemen terbaik,supplemen Shaklee untuk kesihatan,supplemen terhebat masa kini,info kesihatan,kepentingan mengambil supplement,
vitamin c 180 biji

  • Sangat bagus kerana vitamin c mudah terhapus dalam keadaan tertentu, contohnya jika kita stress, berhadapan dengan cuaca panas dan lain-lain maka vitamin c dalam badan boleh musnah.
  • Vitamin c merupakan vitamin larut air. Ini bermakna jika terdapat lebihan vitamin c dalam satu-satu masa ia akan dikeluarkan dari badan kita melalui sistem perkumuhan seperti peluh dan air kencing. Jadi, dengan formulasi 'sustained release' ini, vitamin c dalam badan kita dapat bekalan secara berterusan.
  • Memerangi kanser. Vitamin C adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-Cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu melawan radikal bebas sebelum ia mnyerang sel-sel kita.
  • Mencantikkan kulit. Ambil vitamin c setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmen.*pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
  • Peningkatan sisten imun- Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman. mengukuhkan sistem imun dan mengurangkan simptom flu dan selsema.


Nak mencuba produk Shaklee?? boleh terus hubungi saya
0134945888
** Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

Saya dan keluarga adalah pengguna produk Shaklee. Jika anda mahu mengamalkan produk-produk Shaklee, jangan ragu-ragu untuk terus berhubung dengan saya Qurratu Ain 0134945888 dan anda akan mendapat konsultasi percuma dari saya.

0134945888 Qurratu Ain
0134945888 Qurratu Ain
0134945888 Qurratu Ain
0134945888 Qurratu Ain

No comments:

Post a Comment