Saturday, July 11, 2015

Selamat Datang

Alhamdulillah dipanjatkan kesyukuran, kerana dengan izin serta limpah rahmat Nya saya diberikan kekuatan untuk membina sebuah blog dalam melancarkan perjalanan saya dalam dunia perniagaan online.  

Blog ini akan dijadikan wadah utama dalam memperkenalkan produk-produk Shaklee. Pada tahun lepas saya telah mendaftar menjadi pengedar sah produk Shaklee dan menggunakannya. Setelah merasai kebaikan produk tersebut saya perkenalkan kepada keluarga terdekat dan juga sahabat handai secara mulut ke mulut (offline). Alhamdulillah, mereka berpuas hati terhadap kebaikan produk tersebut dan menjadi pelanggan tetap saya. 

Pada tahun ini saya bertekad untuk mengorak langkah lebih jauh bersama Shaklee dan langkah pertama yang saya ambil untuk bergerak lebih jauh adalah melalui blog ini. 

Saya berharap blog ini akan mendekatkan para pengguna dan bakal pengguna Shaklee. 

Insya Allah, saya akan berkongsi pengetahuan yang ada mengenai produk ini serta testimoni-testimoni dari para pelanggan saya.

Ikhlas
Que


No comments:

Post a Comment