Tuesday, September 8, 2015

Promosi September 2015 ESP

 ESP Promosi September 2015


Setiap awal bulan mesti ramai akan tertanya-tanya apa promosi shaklee pada bulan ini. Saya sebagai pengedar shaklee pun teruja untuk mengetahui apa promosi yang shaklee buat setiap bulan. Promosi yang dibuat shaklee setiap bulan memang sangat menarik dan berbaloi, so moh ler kita ambil kesempatan ini untuk mendapatkan produk shaklee dengan harga mampu milik ini. Bulan ni shaklee buat promosi Energizing Soy Protein (ESP).



ESP promosi september 2015, pengedar shaklee tanjong malim, proton city, slim river, kalumpang, behrang, upsi, jomshat.blogspot.my

Pembelian 2 tong/canister lebih jimat. Dapat harga promosi dan diskaun lagi 5% uollsss... tengok dekat gambar tu, pembelian 2 ESP less 5%....ajak kawan-kawan beli bersama so lebih jimat dan murah..



ESP promosi september 2015, pengedar shaklee tanjong malim, proton city, slim river, kalumpang, behrang, upsi, jomshat.blogspot.my
Beli 6 Percuma 1
Buy 6 Free 1


Kalau nak lebih penjimatan lagi, beli 6 percuma 1. Beli 6 percuma 1 ni ada kelebihan tau..kelebihan yang hanya ada bulan ni je. So rebut la peluang ini. Kelebihan beli 6 percuma 1 ialah ;
  • Free membership/ keahlian bernilai RM 69
  • Bonus tunai bernilai Rm 35
Untung kan...kalau beli 6 canister. Dapat percuma 1 canister, pas tu keahlian percuma pun dapat. ESP shaklee ini dikatakan sebagai pembekal tenaga berpanjangan. Ini kerana ESP adalah protein yang berasaskan tumbuhan. Selain itu dalam ESP shaklee ini mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Ia turut mengandungi kandungan kalsium separuh daripada keperluan harian manusia.Manakala, bagi ibu-ibu yang menyusu bayi, ESP dapat perbanyakkan susu si ibu (milk booster) serta susu menjadi pekat dengan pengambilan ESP. Susu pekat dan banyak, bayi pun kenyang lama..so..tak adalah baby asyik meragam sebab lapar.



pengedar shaklee tanjong malim, slim river, proton city, kalumpang, upsi, behrang, jomshat.blogspot.my
Susu badan lebih pekat dengan ESP shaklee

Testimoni ibu menyusu yang mengamalkan ESP. Susu badan jadi lebih pekat dan bayi suka menyusu. Selain daripada ibu yang menyusu bayi, ESP shaklee juga sesuai untuk ibu yang sedang mengandung. Antara manfaat ESP kepada ibu mengandung ialah memberi tenaga kepada ibu hamil,membantu pertumbuhan plasenta, uterus, dan penghasilan susu. Selain itu ESP juga membantu aliran darah ibu bertambah serta membekalkan asid amino untuk pembentukkan otot dan organ bayi. Banyak sangat manfaat ESP ni untuk tubuh badan kita. Apapun kita hanya ikhtiar Allah yang menentukan... so jom rebut peluang beli ESP sementara promosi ini masih berjalan...


Saya dan keluarga adalah pengguna produk Shaklee. Jika anda mahu mengamalkan produk-produk Shaklee, jangan ragu-ragu untuk terus berhubung dengan saya Qurratu Ain 0134945888 dan anda akan mendapat konsultasi percuma dari saya.

0134945888, pengedar shaklee perak, pengedar shaklee tanjong malim, pengedar shaklee upsi, pengedar shaklee slim riner, pengedar shaklee kalumpang
0134945888