Tuesday, December 15, 2015

Ostematrix shaklee


Ostematrix shaklee redakan kekejangan/kebas


pernah tak korang alami cramp atau kejang kaki a.k.a tarik mengkarung??? sakit kan.....nampak macam biasa je, tapi sesiapa yang pernah mengalaminya tau la mcm mana rasa.

kebiasaannya ibu mengandung kerap mengalami kekejangan/cramp terutamanya waktu malam. saya sendiri mengalami cramp yang sangat teruk ketika hamil anak kedua. masa 1st baby tak ada lah teruk sangat cramp...tapi yang kedua dulu memang sangat2 kaw2 punya cramp...sampaikan ada satu ketika saya menjerit sekuat hati sbb cramp dan tak dapat bangun..ia menjadi igauan ngeri buat saya setiap pagi...

masa tu saya belum kenal lagi dengan produk shaklee. dekat tarikh nak due baru sya mula kenal shaklee dan saya mula makan ostematrix. Alhamdullilah...sya dah tak mengalami cramp lg setelah mengambil ostematrix. baru lah saya sedar betapa pentingnya pengambilan kalsium yang mencukupi semasa hamil. kalau harapkan minum susu je memang tak cukup sebab masa hamil bau susu tu memualkan...so...ambil ostematrix ni senang je...telan je sebelum tidur.

kekurangan kalsium semasa kehamilan boleh menyebabkan kita sakit pinggang serta cramp kaki. sebabnya baby dalam kandungan mendapatkan sumber kalsium dari kita. tambah2 lagi kalau baby besar..hahaha...patut pun saya cramp teruk sebab baby saya sewaktu lahir 4.56kg!!!! huhuhu..macam tak percaya je... ok..jom kita tengok apa itu ostematrix shaklee..


sumber kalsium,ostematrix shaklee,pengedar sah shaklee upsi,pengedar sah shaklee,tanjong malim,pengedar shaklee slim river,pengedar shaklee kalumpang,pengedar shaklee ketoyong,pengedar shaklee behrang 2020,pengedar shaklee manjung,pengedar shaklee setiawan,pengedar shaklee proton city,jomshat.blogspot.my,0134945888

haaa....ni la ostematrix shaklee...kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapan adalah 99%. diformulasikan daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati. mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron





jomshat.blogspot.my,0134945888,pengedar shaklee upsi,pengedar shaklee tanjong malim,pengedar sah shaklee slim river,pengedar sah shaklee kalumpang,pengedar sah shaklee behrang 2020,pengedar sah shaklee proton city,pengedar sah shaklee perak,pengedar sah shaklee unimas,pengedar sah shaklee samarahan



manfaat utama ostematrix shaklee
  1. menguatkan tulang, gigi, kuku dan sistem saraf
  2. membantu merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema, kekejangan dan gusi berdarah.
  3. bantu atasi masalah kejang/cramp serta kebas-kebas
  4. pengambilan ostematrix sebelum tidur dapat membantu mangurangkan kebas-kebas, kejang, sakit sendi serta artritis
  5. mengurangkan stress kerana ostematrix dapat membantu mengimbangi tekanan darah, menenangkan saraf dan menggalakkan tidur lena.
  6. mengurangkan kesakitan semasa haid serta membantu pembuangan air besar
  7. membantu membekalkan kalsium dan mineral kepada tubuh badan terutamanya atlet sukan


saya sendiri mengamalkan makan ostematrix setiap malam sebelum tidur, Alhamdullilah...masalah kejang saya dapat di atasi... dan saya dah tak takut nak mengeliat waktu pagi. hehehe...dulu sebelum "kenal" ostematrix ni...pagi2 kalau mengeliat je kompem akan kejang... trauma dibuatnya...huhuhu.. kalau anda nak mencuba ostematrix jangan segan2 hubungi saya oke...0134945888




Nak cuba Produk Shaklee ????
DIRECT WATSAPP SAYA UNTUK DAPATKAN BEST PRICE

** Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

Saya dan keluarga adalah pengguna produk Shaklee. Jika anda mahu mengamalkan produk-produk Shaklee, jangan ragu-ragu untuk terus berhubung dengan saya Qurratu Ain 0134945888 dan anda akan mendapat konsultasi percuma dari saya.

Qurratu Ain 0134945888
Qurratu Ain 0134945888
Qurratu Ain 0134945888
Qurratu Ain 0134945888

No comments:

Post a Comment